Cookies
Co jsou cookies?
Cookies jsou malé datové soubory, které jsou umístěny v prohlížeči v zařízení, na kterém stránky prohlížíte. Tento soubor může být uchován dočasně, tedy v době vaší návštěvy webových stránek, nebo má trvalou platnost, což znamená, že zůstává v úložišti prohlížeče po stanovenou dobu, případně dokud není odstraněn přímo vámi.
Proč cookies používáme?
Cookies se používají pro zajištění správného fungování webových stránek. Pomáhají pamatovat si vaše aktivity a preference, abyste je nemuseli znovu nastavovat, když procházíte mezi webovými stránkami nebo se na stránky vracíte. Cookies rovněž využíváme pro určení, jaké služby vás zajímají a následně vám případně poskytli jejich nabídku.
Technické cookies
Tento typ cookies umožňuje základní funkce webových stránek, proto bez něj nemohou fungovat. Zajišťuje jejich správné zobrazování, odesílání formulářů, chod navigace a další nezbytně nutné činnosti. Z toho důvodu je nelze vypnout a pro jejich zapojení není vyžadován váš souhlas.
Název | Popis | Expirace |
XSRF-TOKEN | Tento cookie zvyšuje bezpečnost prohlížení návštěvníků tím, že brání útokům typu cross-site request forgery | 2 hodiny |
cpi_session | Funkční cookie | 2 hodiny |
COOKIE_NOTICE_PREFERENCES | Cookie pro ukládání cookies preferencí | 7 dnů |
hp-banner | Funkční cookie | 4 dny |
logged_in | Funkční cookie | 70 dnů |
remember_web_xxx | Funkční cookie | 180 dnů |
Analytické cookies
Slouží k pochopení, jak uživatelé webové stránky používají. Data jsou sbírána anonymně a na jejich základě je postaven další vývoj, který zajišťuje ideální uživatelské podmínky. Vidíme-li například, že návštěvníci stránek něco dlouho hledají, můžeme jim to přesunout na místo, kde přehlédnutí nehrozí.
Název | Poskytovatel | Popis | Expirace |
---|---|---|---|
_ga | ID využívané k identifikaci uživatelů | 7 dnů | |
gaxxx | ID využívané k identifikaci uživatelů | 7 dnů |
Marketingové cookies
S nimi se vám na webových stránkách zobrazí pouze takové reklamy, které by vás mohly zaujmout. Sledují totiž vaše zájmy na jiných stránkách, jako je Google nebo třeba Facebook. Jejich zakázáním nedosáhnete menšího počtu reklamních sdělení. Bude jich stejně, ale bez zaměření.